a hard work, work

Jag har jobbat hela långa dagen idag också, men nu ska jag inte jobba förrän på måndag igen. Riktigt nice. Hela helgen ledig för en massa skoj :D Först imorgon ska jag till mormor & morfar ute på landet med sis för att vila upp mig lite, sen blir det nåt skoj på kvällen och resten av helgen ska ju spenderas i Helsingborg. Kommer bli bättre än bäst. Laddar med en massa musik från Svenska Akademien för tillfället. Oh yeah...

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Känner mig rätt död just nu det blir säkert att jag sover tidigt ikväll... Dvs om inte mina ben tänker fortsätta jävlas med att röra på sig hela tiden. Egentligen vill jag se
10 orsaker att hata dig som är på 5:an klockan tio ikväll men kommer aldrig orka hålla mig uppe ;D Tråkig man blir när man jobbar egentligen. Blö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback