almanacka anyone?

Hittade till den här sidan för ett tag sen. Man kan "göra" sin egen almanacka, eller i alla fall bestämma hur den ska se ut både färg, inuti och vad det ska stå på. Megacoolt ju! Okej att det inte var särskilt billigt (275 kronor) men det är fasiken värt det ändå.

Funderar faktiskt på att beställa en! Man hittar aldrig en som man är helt nöjd med annars så det här är ju smart som fasiken. Speciellt eftersom jag upptäckte idag att jag har mer pengar än jag trodde... Emelie vill spendera! ;D Frågan är bara vilken färg: rosa, ljusgult eller brun?

Kommentarer
Postat av: evelina

jag tycker det verkar jättekul och designa sin egen kalender osv! :D men det tar emot lite att det kostar 275 kr. :/ men det kanske det är värt?

Postat av: emelie

det verkar coolt. men jag skulle ju aldrig lägga 275 på en kalender! så flitig är jag inte på att notera i den! :D

2007-07-03 @ 20:20:03
URL: http://emelahj.blogg.se
Postat av: emelie

evelina: mhm, jag funderar på det... Man är ju själv om den iaf :D
emelie: mycket coolt :P jag behöver verkligen en ny också, så därför är jag sugen på det ;P

2007-07-03 @ 21:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback