Alpha dog

alpha dog

Orkade inte se Pirates of the caribbean 3 idag. Dels p.g.a. att den är lång som fasiken plus att jag märkte (när mamms & papps såg den igår kväll) att det var sjukt dålig bild. Typ "hej, jag har smygfilmat detta på bion", illa med andra ord. Istället fick jag mamma & pappa att se filmen
Alpha dog med mig. Det var ett bra val för jag diggade den som fasiken!

Läste på MovieZine där de bara gav den en tvåa i betyg, vilket jag inte alls håller med om. Det enda jag håller med om i deras recension var att de överanvände ord som "bög" & "bitch", de sa det i varje mening i princip vilket kändes lite tillgjort. Men i helhet tyckte jag att den var bra och jag älskade typ alla skådespelarna. En av mina älsklingar Emile Hirsch var med, kommer alltid att digga honom efter The girl next door, och senare även för Lords of dogtown, älskar båda filmerna (& honom ;D). Även Justin Timberlake var med i filmen, rätt nice även om jag inte något speciellt stort fan av honom. Anyways: en sevärd film! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback