because I'm bored

Hur spenderar du sommaren? jobbar, reser, festar & njuter av sommaren :)
Vad förfestar du på? groggar eller vin.
Brukar du bli för full? nej, har hänt ett par gånger. Aldrig mer, tack. 
Vad är riktigt jävla töntigt? att försöka vara någon man inte är.
Varför gör du sånna här test? p.g.a. uttråkning, därav ett bra tidsfödriv :P
Schysst film du sett nyligen? såg Madagaskar häromdagen, den är nice. Men idag ska jag se Pirates of the caribbean 3 - meganice!
Vilken sida va du senast inne på? People.com.
Vad köpte du senast? Veckorevyn & oatly havredryck till rasten på jobbet.
Vad drack du senast? havremjölk.
Hur skulle din bästa vän beskriva dig med ett ord? don't know, fråga inte mig!
Vad tycker du om sex and the city? överskattat.
Är du sugen på något nu? nej, mår illa. Som vanligt.
Vilken är din favoritkaka? kladdkaka är alltid sjukt gott. Men biskvi är också mums.  
Vem pratade du med senast? mor min.
Vad lyssnar du på just nu? Frida - dunka mig gul & blå.  
Vad såg du senast på tv? Hope & Faith igårkväll.
Tycker du att det är jobbigt att ringa till någon du inte känner så väl? japps.
Hur mycket surfar du på webben per dag / vecka? hrmpf... en del, så att säga.
Hur ofta borstar du tänderna? oftast 2 ggr/dagen, men ibland 4 :P Hehe.
Detta gör jag när jag är ledsen: lyssnar på musik & håller mig för mig själv.
Bikininångest? mycket bättre på den fronten nu.
Vad gör du när du inte kan sova? läser, tittar på film, tänker...

Kommentarer
Postat av: Nea

Jag skäms över vilken låt du lyssnar på :P

Postat av: emelie

haha, meeh tönt! Den är fasiken nice ;D

2007-07-07 @ 14:17:53
Postat av: elin

vadå aldrig mer bli för full? :P HAHA

2007-07-08 @ 16:51:16
Postat av: emelie

höhö, "KUL" :P

2007-07-08 @ 17:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback