bönderna & jag

Idag ska jag som jag skrev igår ut på landet till min mormor & morfars torp tillsammans med systeryster & den stora magen. En tur dit är verkligen sommar för min del! Älskar att vara där ute eftersom det är sådana kontraster med livet här: helt tyst & fridfullt. Riktigt skönt som omväxling när man behöver varva ner lite. Tråkigt att det inte är så bra väder bara men det är trevligt ändå även om det nu inte blir något bad i den läskiga sjön.

Vet inte riktigt när jag kommer hem ikväll, men den som lever får se. Någonting ska i alla fall hända ikväll också även om jag för tillfället inte har en aning om något. Måste köra sis till Bromölla innan jag ska hem med. Blö. Tråkigt att köra därifrån alldeles själv ju.. Anyways, ha en nice dag allihopa! :)

Kommentarer
Postat av: emelie

svar: ja, det var det jag menade med typisk duff-film :D

Postat av: emelie

hoppas du får en trevlig dag! :D

2007-07-27 @ 12:12:09
URL: http://emelahj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback