godkväll!

Puuh. Nu kan jag äntligen slappna av. Har jobbat hela dagen, eller rättare sagt från tolv till halv sju. Hela dagen för min del, för så känns det i alla fall. Mitt längsta pass hittills t.o.m, har ju rätt chilliga tider i vanliga fall ;) Har inte hänt så mycket: lagt upp fick, skivat skinka & grillat kyckling som alla andra dagar. Haha!

Nu sitter jag här och kollar en massa bloggar, lyssnar på nice musik och pratar med folk på msn. Ska sova tidigt ikväll för jag känner mig som en zombie...

Är ledig imorgon, sen jobbar jag både torsdag & fredag. Jag & Nea hade egentligen planerat att åka till Ullared och shoppa loss imorgon men det gick tyvärr inte så istället ska vi ta en trip till Växjö :D Skojigt värre!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha, sicken nybörjartid ;D Välkommen till mina elva timmar ;P

Postat av: emelie

har med elvatimmars pass sen. BLÖ! :P

2007-07-10 @ 20:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback