godmorgon

Mycket att göra nu för tiden så bloggen kan inte riktigt prioriteras. Igår jobbade jag dubbelt: först på Hemköp och sen passade jag den lille tösen. Skulle ha gått till Johan och varit trevlig en stund hade jag tänkt men orkade helt enkelt inte. Somnade typ direkt när jag kom hem, hehe.

Imorse vaknade jag av klockan, vilket var riktigt längesedan. Har liksom inte behövt det den senaste tiden :P Ska och jobba nu också, fast bara till tolv som tur är. Jag har såna meganajsiga tider, typ bara tre eller fyra timmar! Stackars lilla Nea som får jobba mycket längre pass... Men så slipper ju hon lukta rökt skinka också ;)

Kommentarer
Postat av: Fräddan

Och så får hon mer pengar :P

Postat av: emelie

hehe, mjoo sant... Men så har jag typ 3 jobb också, eller 3 saker jag tjänar pengar på iaf så jag behöver inte det ;P

2007-07-05 @ 14:14:06
Postat av: Fräddan

hahaa :D JÄÄJÄÄ ;)

2007-07-05 @ 15:07:02
URL: http://sandevarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback