godmorgon?

Nej, inte precis. Somnade med huvudvärk, vaknar med huvudvärk. Klockan tjugo över sex. Tack för det! Omöjligt att somna om (som vanligt) så jag ställde mig & tränade innan frukost istället. Har inte haft tid att träna "på riktigt" på hela veckan, bara cyklat till jobbet typ. Illa för en träningsberoende som jag ;D

Är ledig från allt vad jobb heter (alla tre t.o.m.!) hela helgen - sinnessjukt nice! Därför ska jag ta vara på det och bara slappa. Och vara deprimerad också såklart. Mamma, pappa, sis & Kenty är nämligen på reggaefestivalen Öland roots hela helgen och jag kunde inte följa med eftersom jag jobbade igårkväll. Bittert. Riktigt bittert. Jag som sjukt gärna ville se Svenska Akademien... Men får se det positiva: är hemma själv hela helgen vilket betyder grillning at my place med trevligt människor ikväll :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback