hej & hallå

Idag har det varit jobb som gällt från åtta till klockan två. Tycker om de passen bra mycket bättre än de när man får sovmorgon men slutar sent. Jag är ju ändå uppe så tidigt ;) Denna veckan blir det för den delen rätt mycket jobb: tisdag, torsdag, fredag & lördag. Men pengarna är väldigt efterlängtade så jag klagar absolut inte!

Nu har jag precis tagit en lång dusch och lyssnar på all den sjukt bra musiken som jag tipsade lite om innan. Älskar Kapten röd, hela skivan är megabra! Vet inte riktigt vad jag ska hitta på resten av kvällen nu men är öppen för förslag ifall det händer något ;D

Förresten så shoppade jag ju självklart lite i Helsingborg också, vilket jag glömde skriva om. Dock inte så överdrivet mycket eftersom jag ville spara lite pengar till nästa vecka då jag ska till Ullared. Men ett sovlinne med tillhörande shorts med Hello Kitty på från H&M, ett brunt linne från Gina Tricot och två stycken filmer (
Smekmånaden & Forrest Gump) inhandlades i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Karin

tack:) ha en fin kväll!
bra filmer det där..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback