Helsingborg



Helgen i Helsingborg har varit riktigt jävla nice och helt annorlunda jämfört med hur det brukar vara, eftersom vi var där under festival och därmed en massa nice uppträdanden! Efter en dag fylld med shopping så kollade vi först på Erik och därefter Rix FM där det var en massa olika artister: Ola, Danny, Emilia, Velvet, Magnus Carlsson & Blue Lagoon. Tyvärr missade jag Ola & Danny eftersom jag sprang vidare till ett annat ställe för att titta på Svenska Akademien som jag prioriterade mer, även om det var sjukt bittert att jag missade Ola. I alla fall så var Svenska Akademien sjukt bra och de spelade favoriterna "framåt" & "ctrl-alt-del" - underbart! :D

Det bästa av allt på hela helgen var det oväntade: Erik bodde på vårt hotell, på vår våning och gick in i vår hiss precis efter oss! Jag & Nea blev alldeles till oss och betedde oss som ett par fjortisar som nyss sett Darin. Typ. Vi mötte honom inte bara en gång utan flera gånger och tillslut var vi ju tvungna att ta ett kort på oss tillsammans med honom som ni ser ovan ;D Haha, vi är så snygga.

Vi hade även en modevisning av Lars Wallin på vårt hotell och fick gå in på hotellet på en röd matta med vakter som kollade kritiskt på oss, haha. Det var kändisar överallt kändes det som! Såg även en liten stund på Andreas Johnsons spelning och sprang förbi en megastressad Danny...

Och så vill jag bara tillägga hur mycket jag älskar staden Helsingborg, med eller utan kändisar. Vill sjukt gärna flytta dit, ska flytta dit. Plus att det fanns ett bra utbud på söta killar där ;)

Kommentarer
Postat av: Nea

Jag är på, jag är på, jag är på!

Postat av: emelie

you and me baby!

2007-07-30 @ 14:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback