home sweet home

Var riktigt fundersam igår kväll om jag skulle gå & jobba på Hemköp idag eller inte. Har nämligen inte mått riktigt bra på hela helgen och kände mig totalt utmattad igår. Men jag tänkte att det är lika bra att ta sig dit så jag knarkade lite panodil & allt har faktiskt flytit på bra hela dagen. Nice.

Innan jobbet var jag och käkade megagod lunch på thairesturangen med mamma & pappa. Förstår inte vad det är med mig & thaimat. Jag bara fullkomligt älskar det och kan inte tröttna på det, skulle kunna äta det all the time känns det som. Mhm... Lär bli en del thaimat för min del under festivalen i helgen i alla fall eftersom jag inte tål den andra typiska festivalmaten som typ langos, men det gör inte mig nåt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback