i brist på annat att göra

Hatar du mer än tre personer? tveksamt... Hata är ett starkt ord.
Har du någon gång försökt ta ditt liv? icke.
Hur många hus har du bott i? 1, vårt nuvarande gula tegelhus :P
Vilken är din favoritglass? Tofulines moccaglass :D Om jag hade tålt mjölk: nogger, 88:an & magnum mandel. Ååh...
Vilka är dina favoritskor? mina
svarta ballerina, tror jag. De används mest i alla fall!
Äger du en Britney Spears cd? nej, men en singel: crazy ;D
Säg något du alltid tänker på? hur jag ser ut, ytligt men sant.
Vilken musik tycker du bäst om? det mesta, men reggae funkar som sagt alltid.
Favoriträtt? tacos, thaimat, spaghetti & köttfärsps är favoriterna.
Är du förlåtande? ja.
När grät du senast? i helgen.
Vad är ditt smeknamn? vanten ;) daah! Men även pem, emms, pemms.
Är du nöjd med ditt liv? ibland, ibland inte.
Gillar du dig själv? ibland, ibland inte.
Är du närmare din mor eller far? lika nära, tror jag.  
Vad skulle du göra om du fick vara motsatta könet en dag? gissa ;)

Kommentarer
Postat av: Fräddan

Hate is a strong word *sjunger* :P

Postat av: emelie

tänkte faktiskt med på det efter jag skrivit det :P hehe!

2007-07-10 @ 10:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback