I'm alive?

Well, almost. Det är nästan som att jag dör faktiskt. Den förbannade åskan som härjade igår morse ville tydligen slå ner i vårt modem. Tack för det. Utan internet ett bra tag framöver med andra ord. KRIS! Men nu vet ni i alla fall att det troligtvis kommer vara lite tomt här ett tag, det är bara till att hoppas att jag får tillbaks internet relativt snart...

Just nu sneakar jag lite på mormor & morfars dator innan jag ska ut i det fina vädret för att klippa gräsmattan. Som tur är har jag en hel del för mig den närmaste tiden vilket betyder att jag ändå inte hade haft så mycket tid över till datorn i alla fall... Denna veckan är det nämligen den s.k. Östersjöfestivalen i lilla Karlshamn! :D Det betyder att min vecka kommer se ut ungefär såhär:

Onsdag: The Ark på torget (även Martin Stenmarck men hallao, The Ark är viktigast).
Torsdag: jobb på Hemköp sen in till stan för att kolla läget och självklart lyssna på bandet Roxanne, som alltid.
Fredag: jobb på Hemköp hela dagen igen sen party party för hela slanten ;)
Lördag: ledig, vilket betyder slappa och sen party all night long! :D Igen.

Nej, nu ska jag sätta igång med att klippa gräsmattan ("och den blir såå fin!") men nu vet ni i alla fall vad jag kommer göra framöver: jobba & partaja! ;D Ses i vimlet, kanske.  

Kommentarer
Postat av: emelie

jamen, party för hela slanten blir det till helgen, jao! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback