I'm back

Nu är vi tillbaka från Rhodos och jag har haft det riktigt jävla underbart. Bra mycket bättre än vad jag trodde t.o.m. ;) Party party, sol & bad för hela slanten! Orkar inte uppdatera om allt nu, tar det lite senare när jag fått alla bilder (har bara en tredjedel av alla bilderna). Men ville bara meddela att jag är back on track, snart i alla fall, och att jag har haft det meganice! :D

update:
kollade precis statistiken under veckan som gått. Litar inte ni på att jag kan hålla mig ifrån bloggandet när jag är på semester eller? ;) Siffrorna har varit förvånansvärt höga tycker jag allt... Synd att det inte varit nåt att läsa bara, haha!

Kommentarer
Postat av: Fräddan

Fan! jag som hoppades på at det skulle regna ;P

Postat av: emelie

haha, oschysst ;D "inte ett moln så långt ögat kan nå" har gällt HELA veckan! :D

2007-07-02 @ 12:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback