I'm very skum

Det är konstigt var "beroende" man är av alla bloggar man läser egentligen. Man läser dom så mycket att det nästan känns som om man känner personerna. Jag har drömt flera gånger att jag träffat olika bloggare och inatt så var det Lilijas tur att vara min bästa kompis i drömmarna. Haha, skumt värre!

Idag så börjar jag inte jobba förrän klockan två. Sjukt skönt! Hade tänkt att ta en välförtjänt sovmorgon men icke sa Nicke. Klockan kvart i sju vaknade jag och kunde inte somna om... I vilket fall så är det skönt att ha några timmar ledigt, för det känns som en evighet sedan, sen är jag inte hemma ikväll förrän halv elva kanske. Puuh.

Förresten så vill ni veta den bästa nyheten ever: jag ska bli gudmor åt det lilla livet som systern min ska ploppa ut! Ååh, världens bästa ska jag vara också! Nu måste jag köpa en sån där tröja som det står "jag har världens bästa moster" på ;)


Kommentarer
Postat av: My

Ihhh! Vad drömde du? Berätta :D
Har själv drömt om andra bloggare ett antal ggr.

Postat av: Nea

Aaaw, grattis!! Sicket ansvar du har fått ;)

2007-07-13 @ 12:35:28
URL: http://neasvea.blogg.se
Postat av: emelie

My: kommer inte riktigt ihåg exakt, men vi festade & skoj hade vi! ;D Hehe.
Nea: tack baby! eller hur? :D

2007-07-14 @ 07:06:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback