Lista lånad av kellybellybutton

Namn: Emelie.
Ålder: 18.
Stjärntecken: våg.
Ögonfärg: blå.
Längd: 159,5 ;)

Favoritresmål: mhm, har inte varit på så många ställen ännu. Men vill till en hel del platser: USA, Thailand, Paris, Australien, London... You name it! Älskade dock Barcelona så dit ska jag tillbaks någon gång.
Godaste maten: thaimat is the shit! Men spaghetti & köttfärsås och tacos funkar alltid ;)
Bästa godiset: är ofta inte sugen på godis längre, tyvärr... Men center, romerska bågar & skumbananer är mums. Cashewnötter & russin är kärlek däremot!
Dricker: havremjölk, mineralvatten & te till vardags. Till fest vin, shots & groggar ;P
Musiksmak: det mesta faktiskt! Reggae ligger mig dock varmt om hjärtat.

Vad är det som driver dig att fortsätta blogga?
jag tycker det är roligt, annars skulle jag inte göra det. Nice att skriva av sig också, även om man inte kan skriva vad som helst här längre...
Vad hade du för idé med bloggen från början?
som en slags dagbok, skrev vad jag hade gjort & sådär. Bloggen har ju utvecklats & ändrats en hel del med tiden.
Hur ser ditt liv ut om 10 år ?
Då har jag utbildat mig och har ett fast jobb. Kanske en man att dela mitt liv med också, hehe. Förhoppningsvis! ;D Man vet ju aldrig, livet kan bli hur som helst.

Kommer du fortfarande blogga om ett år?
skulle förvåna mig om jag inte gjorde det, men man vet aldrig!
Läser du ofta andras bloggar? Människor du känner eller inte?
oh ja, läser hur många bloggar som helst för tillfället, både som jag känner & inte känner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback