Östersjöfestivalen

Nej, mitt internet är fortfarande inte tillbaka utan jag sneakar hos mormor & morfar igen. Skjut mig. Jag har allvarliga abstinensbesvär och vet inte riktigt vad jag ska ta mig till snart. Kommer troligen inte få det förrän början av nästa vecka. Baah.

I alla fall så har festivalen här i lilla Karlshamn varit riktigt nice i år, bättre än föregående år i alla fall. Dock förstår jag aldrig att man inte träffar så mycket folk man tror att man ska träffa även om man träffar folk hela tiden. Eeh, det lät flummigt men det är så det är :P ALLA är på stan men ändå ser man inte de man förväntar sig att man ska se liksom.


På onsdagen så mjukstartade festivalen med att Martin Stenmarck, Rhu & The Ark spelade på torget. Självklart skulle vi dit! The Ark var självklart bäst för Ola Salo är så jävla härlig! ;D Men Stenmarck var också bra och det okända bandet Ruh en positiv överaskning, dels p.g.a. musik och dels p.g.a. den söta sångaren ;P Hehe...

Dagen efter hände det inte så mycket, alla skulle jobba så typ inga skulle festa. Var bara inne i stan för att kolla runt lite och lyssna på reggaebandet Roxanne, som jag gör varje år. En lugn, men dock trevlig kväll.


Efter jobb heeela långa fredagen så var jag laddad för party party! Förfest hos Alle var bestämt så efter lite snabbt fixande så åkte jag dit där resten av folket befann sig, eller rättare sagt Nea och alla killarna :D Trevligt som fasiken var det i alla fall, både hos Alle och när vi sprang runt på stan.


Lördagen var sista festivaldagen och självklart var det party som gällde då också. Hade turen att vara ledig från jobb hela helgen så jag slapp tänka på det - sjukt nice! Först var jag på förfest hos Lizze med tjejerna (Elin, Cassa, Karin, Tessan & Frida) vilket var mycket trevligt, som alltid :) Sen drog jag vidare till stan där jag sprang fram & tillbaka mellan dem jag ville träffa, skönt för en gångs skull. Pratade lite här, pratade lite där och lyssnade ännu mera på Roxanne. Med andra ord en mycket trevlig kväll det också och ett bra avslut på festivalen.

På söndagen sen var jag rent ut sagt död av allt festande & jobbande, hehe... Men det var det värt. JAG lyckades t.o.m. sova till kvart i elva. Helt sinnessjukt vad chockad jag blev när jag vaknade! Tyvärr verkar det inte hålla i sig utan måste ha varit ren utmattning eller något för idag vaknade jag som vanligt. Too bad.

Jaja, hoppas att ni inte glömmer bort mig medan jag är borta... Vill verkligen ha tillbaks mitt internet så snart som möjligt. Det enda jag gör nu istället för att fördriva tid är att kolla på alla de That 70's show-avsnitt som vi har inspelade, vilket är typ 10 band eller nåt. Haha! Ha de nice & miss me while I'm gone ;)  

Kommentarer
Postat av: emelie

haha vi sågs! det blev nog flummigt, det känns så.. men jag vet ialla fall att vi träffades :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback