Rhodos

Jag vet inte ens var jag ska börja med att berätta men veckan har i alla fall varit helt jävla underbar. Man kom bort från allt och kom till ett varmt ställe där alla problem kändes avlägsna. Sjukt nice. Jag hade lugnt kunnat stanna där ett tag till men de andra tjejerna längtade lite hem tror jag, men så har ju i och för sig inte jag nåt speciellt att längta hem till på det sättet. Men så ska man ju åka när man har som roligast så man inte har några dåliga minnen sen :)

Den som sa att det inte var så mycket fest på Rhodos (inte ens jag trodde det!) ska bara veta hur fel det är. En jävla massa fest på Rhodos säger jag! Bra mycket bättre än i Sunny Beach till och med, hallao... Detta året bytte vi Grabbarna bus mot några andra (och bättre enligt mig) grabbar. Allas våran käre T har lätt blivit utbytt mot den bra mycket trevligare & charmigare P.K. Hehe ;) Har träffat sjukt trevliga människor: bl a stockholmare, norrmänn, danskar & världens trevligaste tjej Sara.

Mest solade vi en massa och gick i gamla stan och kollade runt men en dag åkte vi på en båttur. Hur mysigt som helst! Kostade en del men det var lugnt värt de pengarna. Vi fick hoppa i & bada i megablått vatten, leta efter champagne under vattnet, åka banan och underhållas av roliga lekar hela dagen. Sen på kvällen samlade vi igen och fick se den film de hade spelat in under dagen :D Och självklart ingick det gratis shots både på dagen och på kvällen...



Vet inte vad jag ska skriva mer om allt, det är för mycket att berätta. Får ta det lite då & då istället... Det har i alla fall tagits en himla massa kort under veckan och visar lite här men lägger upp bra många fler på Bilddagboken så småningom när jag får tid till det. Ovan har ni lite random kort och nedan lite festkort ;) Anyways - titta & njut! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback