sorry!

Dålig uppdatering nu för tiden, jag vet. Eller för att vara mig då alltså :P Har ändå inte gjort allt som jag hade tänkt mig att genomföra idag. Blö. Har mest varit snäll mot mamma & pappa och hjälpt dom: handla, slänga skräp och bakat (kladdkaka, pundare som jag är! ;D) till deras gäster ikväll. Jag är så snäll, så snäll.

Jag som hade tänkt att hinna med sånt jag inte haft tid med, typ Bella och fixa naglarna. Men icke sa Nicke. Helt plötsligt har hela dagen gått & ingenting viktigt har gjorts trots att jag varit vaken sen åtta. Hrmpf... Ikväll ville jag ju hitta på något roligt och valet stod imorse emellan att dra till Killebom och kolla läget eller en fest i stan. Efter lite prat med Nea så blev det det sista alternativet - nice! Party party med andra ord ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback