tidsfördriv

Vad ser du mest fram emot inom de kommande sex veckorna? en massa stuff: östersjöfestivalen, Helsingborg, Ullared...
Vilken är den senaste filmen du såg? 
The arrival
Vad föredrar du; att skicka sms eller att ringa? beror på vem det är jag söker.
Vad gjorde du mitt på dagen igår? bakade :D
Vilken färg har dina ögon? blå.
Vad har du på dig just nu? blå/vitrandiga pyjamasbyxor & linne med Snobben på.
Vad fruktade du skulle komma och ta dig på nätterna när du var liten? spöken! :O
Vad gillar du med hösten? färgerna, & min födelsedag såklart ;)
Vad gillar du med vintern? julen :D
Vad gillar du med sommaren? vädret.
Vad gillar du med våren? att allt blir grönt.
Föredrar du strumpor, skor eller barfota? strumpor eller skor. Inte barfota iaf!
Vad var det senaste du åt? nallebröd till frukost.
Vad är fin favoritdessert? kladdkaka funkar alltid.
Är dina föräldrar gifta/separerade/skiljda? gifta & lyckliga, hoppas jag :P 
Gillar du kinesisk mat? oh ja :D Fast thaimat är ännu bättre!
Gillar du kaffe? doften älskar jag men inte smaken :P
Vad dricker du på morgonen? oatly havremjölk.
Sover du med näsan mot väggen eller vänd mot resten av rummet? mot väggen. Oftast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback