today

Har haft en mycket trevlig dag, därför har det inte heller blivit så mycket med bloggandet. Igen. Otroligt seg hela förmiddagen efter igår (light-bakis, kanske? :P) så då låg jag mest i soffan & kollade på Ice age 2. Sen fick jag ju ta tag i mitt liv och gick då ut och gick en trevlig runda med Elin :) Längesen vi sågs nu ju eftersom jag har varit iväg och en massa annat har hänt. Sen tyckte Elin att jag skulle sova, haha, men det lyckades jag inte med. Tyvärr :P Istället la jag mig i soffan en stund innan jag ringde Nea som vi hade bestämt. Sen var Nea här ett par timmar, pratade en massa om allt & ingenting :)

Nu ska jag ringa Lizze :D Och just det ja, måste ju städa rummet efter gårdagen också. Har inte orkat göra det än. Blö. Inte så överdrivet fräscht kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback