ups & downs

Positivt:
- har internet igen, måste nämnas ju ;)
- roliga minnen från festivalen håller i sig.
- kapten röd - stjärnorna finns här, sjukt bra låt!
- första lönen igår, dock bara för 6 timmars arbete men iaf ;D
- ska till Helsingborg i helgen med mamma, pappa & Nea vilket betyder shopping, mys på hotell, bl a
Ola, Erik & bäst av allt - Svenska akademien!
- H&M-katalogen kom idag & jag är sugen på att beställa ;)
 
Negativt:
- jobb jobb jobb (vilket även dock är positivt, tar så mkt extratider jag får).  
- mår fortfarande illa. Att käka tabletter i två veckor hjälpte inte och inte heller att inte äta frukt i en vecka (ja, jag fick inte äta frukt på en vecka! Nära döden-upplevelse).
- benen krampar som aldrig förr, det är nog jobbets fel eftersom jag aldrig får sitta. Detta leder även till att jag får svårt att sova eftersom benen rör på sig hela jävla tiden. Blö.
- jobbet fuckar även mina knän, men nog om fysiska besvär nu va? :P
- det är inte lätt när det är svårt...

Och jag ska lägga in alla bilderna från helgens partajande på Bilddagboken när jag får tid, men orkar inte just nu... Det är för mycket och tar för lång tid :P


Kommentarer
Postat av: Nea

*dregla över Ola-bilden*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback