a hard work, work

Idag blir det tre jobb på en dag kan man nästan säga. Först nu har jag klippt mormor & morfars gräsmatta, sen ska jag till Hemköp för första gången på nåt möte och sen ska jag till det vanliga "jobbet". Häftigt värre. Ska dock vila så mycket som det går fram tills jag & Nea ska till Hemköp för sen blir det fullt upp eftersom det även är Flottracet idag. Hinner nog inte kolla men ska hänka på folket efteråt. Vet dock inte vad som händer efteråt men jag hoppas & tror att folket tänker vara roliga någonstans i alla fall :P

Kan fortfarande inte sluta tänka på balen heller för den var alldeles, alldeles underbar. Kollar på bilderna hela tiden, de är sjukt snygga! ;D Har även lagt in fler på
Bilddagboken nu för er som är intresserade. Ha nu en bra dag allhopa & njut av det fina vädret! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback