a hard work, work

Idag blir det första dagen på sommarjobbet på Hemköp. Får hoppas att det går bra för mig i charken :P Nea ska också jobba idag för första gången så hon kommer & hämtar mig om en halvtimme typ, alltid trevligt att åka dit tillsammans. Kommer säkert vara helt lost såhär första gången men man lär ju sig med tiden. Förhoppningsvis, haha!

Mest spänd är jag över vilka tider jag kommer att få jobba i sommar för än så länge har vi inte fått veta nåt sånt. Vill ju veta hur mycket eller lite jag kommer få jobba så att jag kan planera min sommar & sådär :) Wish me luck!

update:
Det gick bra! :D Luktar dock lite fisk & skinka för tillfället, haha.

Kommentarer
Postat av: Nea

Du luktar skinka och jag luktar pengar, undrar om vi får några beundrare på de dofterna ;D

Postat av: emelie

man vet aldrig ;) haha!

2007-06-19 @ 16:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback