a lot to do

Nu är mitt liv är icke existerande igen känns det som. Fullt upp med grejer att göra hela tiden och har jag inte det så tänker jag på grejer som ska göras inom snar framtid. Men kul är det, denna veckan kommer bli heeelt crazy :D Balen är ju imorgon så har en del att fixa inför det. Tänkte sova tidigt idag med, om det går, så att jag är utvilad & sen pigg resten av dagen/kvällen/natten ;)

Idag har det var lite skåprensning, utsparkenövning, balfixande med balkommittén och ärenden på stan. Nu är det nog med fixande för idag i alla fall, förutom att naglarna ska målas inför imorgon. Hehe. Mitt skåp var för övrigt riktigt fullt med grejer, ehm... Bland alla block, papper, mappar & pennor så hittade jag även 10 stycken batteri. Fråga inte varför, har ingen aning! :P

update:
Elin kommer hit en stund bestämdes det. Nice! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback