Balen 2007 - hur skoj det var

Det känns helt konstigt att balen är över. Som man har längtat och fixat till denna enda kväll och så är det bara över nu. Men herregud vad sinnessjukt roligt jag hade det! :D Detta kommer bli en lång resumé, be prepared...

Först kom sis tidigt på förmiddagen och jag var sjukt uppstressad (tidspessimist som man är) men vi blev klara i god tid så jag lugnade ner mig rätt snabbt igen. Hon lyckades i alla fall riktigt bra både med hår & smink enligt mig, megamycket tack! :) Sen kom min dejt Pelle och hämtade mig vid tretiden och så bar det av mot skolan där vi skulle fotograferas. Där var vi sedan i över tre timmar utan att sitta och vi sprang runt & pratade med allt folk som var där. Kan ju tillägga att jag var riktigt trött i fötterna till slut plus riktigt varm eftersom vi inte kunde haft mer tur med vädret! Efter mycket om & men (typ jobbiga förseningar) så gick vi i alla fall äntligen upp till skolan och in i matsalen där det var fint dukat & dekorerat med blommor & blockljus.
Maten som det bjöds på var god om än serverat av en lite förvirrad servitör, men det ordnade sig till slut med mina allergier i alla fall. Haha. Lite besviken på dessertbuffén dock eftersom det visade sig att de inte gjort nåt som var både gluten och mjölkfritt - kul för mig! Men jag fick äta frukt istället och det dög bra det med eftersom jag fullkomligt älskar frukt :P

Efter mat och rök/kissepauser så dök överaskningsartisterna upp. De var några som dansade och de dansade sjukt bra & coolt! Sen var det dans vilket inte riktigt gick som planerat, men det löste sig ;) Min dejt hade ju inte gått på någon av dansträningarna men vi vaggade lite fram & tillbaka på dansgolvet i alla fall, haha. Men sen fick jag en riktig dans av Adam som var riktigt duktig, tack för det! Fick även en dans av Lucas senare på kvällen, dock inte vals men skoj var det ;D Blev lovad fler danser men det blev aldrig något av det, lite trist faktiskt :P

Sen var det bara party all night long... & ett trevligt sådant :D Pratade, tog sjukt mycket kort & dansade (vilket gick riktigt bra i klänningen trots allt). Anyways så hade jag sinnessjukt roligt & det var till och med över förväntan och jag hoppas att alla andra hade roligt de också. Är nöjd med vårt projekt i alla fall, väl värt ett mvg ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback