because I'm bored

Vad blir ditt namn baklänges? eileme.
Platt eller lockigt hår? både och är fint men trivs dock bäst själv med mitt lockiga.
Är du kär i någon? nicht.

Vad gör du när det regnar? lyssnar.
Har en dröm gått i uppfyllelse? as if.
Vad har du för startsida på internet? min blogg ;)

Tycker du att sengångare är söta? aah :D
Har du någon gång testat karate? yes, i sjuan med Nea, Jenny & mamma.
Första sporten du gick på? gymnastik, tror jag.

När åt du senast en fiskbulle? har aldrig ätit en fiskbulle :P
Vad drömde du inatt? skumt som vanligt; vaknar & vet inte vart jag är.
Vilken tv-serie är bäst? That 70's show :D
Vad åt du senast? fil & müsli till frukost. Mums!
Höga eller låga strumpor? låga, ankelstrumpor.

Vad är du mest rädd för i hela världen? att mina nära & kära ska försvinna. På ett eller annat sätt.

Vad har du för färg på ditt påslakan? svart/vitt.

Godaste drickan till frukosten? havremjölk.

Senast lästa bok? Vindsträdgården. Igen.

Vem kramade du senast? mami.
Läser du på baksidan av mjölkpaketen? nej, mina mjölkpaket har alltid samma text :P Men har jag ett vanligt mjölkpaket i min närhet gluttar jag nog lite.
Kan du ditt mobilnr utantill? ja, kan ju vara en fördel liksom.

Har du tråkigt? relativt.

Har du gråtit i skolan nån gång? ja, fler än en gång...
Vad var det senaste som fick dig att skratta? Vänner igår kväll på tv.
Vad ska du göra nu? kolla bloggar eller något annat. Troligtvis.


Kommentarer
Postat av: Anna

Kul med listor, den blir jag nog tvungen att stjäla =D

Postat av: emelie

listor är bra tidsfördriv ;) Stjäl på!

2007-06-14 @ 15:38:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback