don't know

Har ingen inspiration till att skriva idag än så länge, but I don't know why. Kanske kommer senare, kan ju hoppas på det i alla fall. Nu ska jag till mormor & morfar för att fixa lite i trädgården och sen får jag se vad som händer i mitt liv. Har i alla fall lyckats sova till åtta de senaste dagarna, wooho! Improvement...

Igår var jag med Lizze & Elin igen. Vi var här, pratade och kollade på
John Tucker must die. Har sett den ett antal gånger nu men den är bra så kan se den flera gånger till ;)

update:
tur att jag inte fixade naglarna igår för de ser förjävliga ut efter att ha dragit upp en massa maskrosor & annat i trädgården. Blö. Ska måla naglarna nu istället och inget ska få förstöra dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback