För jag har tagit studenten!


Champagnefrukost hos Alle med hela klassen. Trevligt & riktigt gott - älskar mousserande vin! Dock vågade jag inte äta jordgubbar till eftersom man var rädd för att fläcka ner klänningen, men snodde några ändå sen efter jag ätit mitt kladdfria äpple ;D


Efter lite spring uppe i skolan drog vi vidare till kyrkan som vi trodde skulle vara i typ en timme men där fick vi istället sitta i hela en och en halvtimme. Skoj! Eller inte... Alla sjöng fint men så hölls det tråkiga tal också, blö. Sen var alla hungriga och hämtade mat på Bönan och satte oss vid Snäckan och hade mysig & trevlig picknick.


Sen hade vi tre timmar där vi inte hade något att göra innan fotograferingen så vi satt kvar i Snäckan, pratade med allt folk & skrev i varandras mössor. Jag har fortfarande inte kollat i min... Ska bli kul att läsa vad alla har skrivit sen! :D


Studentfika, pepp inför utsparken och sen sprang vi ut & sjöng en jävla massa. Hade dock stora problem med att hitta mitt plakat men tillslut fann jag dom och fick en massa blommor & kramar :D Var lite orolig inför vilket kort de hade valt till plakatet men det var som tur var ett bra kort, haha!


Sen bar det av med alla blommor runt halsen och plakat & champagne i händerna på flaket som vi skulle åka runt på: jag, Sofie, Lizze, Elin, Jenny, Tessan, Jejje, Cassa, Karin & Ida. Där sjöng & skrek vi riktigt mycket och de flesta blev ganska hesa, hehe. Men det är så det ska vara. Sjung om studentens lyckliga dar!
Sen åkte jag hem för att fira tillsammans med släkt & vänner såklart :) Fick en massa fina presenter, åt megagod mat & drack underbart mousserande jordgubbsvin.

Nu har jag inte fler bilder att berätta med för efter det drog vi in till Lorden för att shaka ass och dricka ännu mera och då hade jag tyvärr inte kameran med mig. Orkade inte hålla reda på den ;P Väldigt nice på Lorden var det i alla fall! Pratade med trevligt folk, dansade en del & bjöds på drink :)
Tyvärr tog dagen & kvällen slut på tok för snabbt. Kan inte förstå att det är över. Jag har tagit studenten! Helt sinnessjukt. Tar nog ett tag innan jag smälter det... Men otroligt skoj hade jag i vilket fall :D

Kommentarer
Postat av: Ursula

Grattis till studenten! :)

Postat av: emelie

taaack! :D & grattis själv ;)

2007-06-14 @ 15:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback