godistest

Gjorde ett test från Karamellkungen om vilket slags godis man är, i brist på annat att göra liksom. Blev tydligen skumosof och såhär stod det om det:

skummis"Skumosofer är godisvärldens hippies. De är lugna, harmoniska och har ett avslappnat förhållande till det mesta. Skumosofer lever här och nu och har ofta lite svårt att genomföra allt de sätter igång. De är hopplösa som chefer, men utmärkta som idésprutor. Skumosofer kan vara rädda för konflikter och undviker bråk och gräl så mycket det bara går. Därför kan de uppfattas som svåra att tala allvar med. Men ger man dem bara tid så upptäcker man snart att de är goda lyssnare, som kan se saker från många olika sidor och komma med bra råd och tips. Skumosofer värdesätter frihet och jämlikhet och är därför perfekt lämpade till att dela en godispåse rättvist så att alla blir nöjda".

Hehe, don't know om det stämmer men det var ett relativt roligt tidsfördriv i vilket fall. Fick även en fin liten graf om hur jag är angående godisätande som ni kan se ovan ;D Gör det du med!

Kommentarer
Postat av: emelie

haha, eller hur ;D

2005-07-02 @ 07:32:55
Postat av: elin

haha, jag är med en skumosof :P o jag passar ju inte alls till o vara chef o bestämma... HAHA! mitt godis är ju mitt godis el vad säger du emelie? :P

2007-06-17 @ 22:04:31
Postat av: Cassa

Jag är en surolog.. Om jag var en grönsak så hade jag varit en gurka.. hmm

2007-06-18 @ 12:39:46
Postat av: emelie

haha, skoj för jag blev med gurka & jag tycker inte ens om gurka :P

2007-06-18 @ 14:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback