goodmorning fokes

Igår var jag en dvärg igen - trötter, med andra ord. Orkade inte ens skriva med folk på msn eftersom det var jobbigt att lyfta på händerna och skriva på tangentbordet, haha! Hände inte så överdrivet mycket igår heller, tog mig en välförtjänt vilodag. Slappade, kollade på film & tv, solade, gick en trevligt runda med Nea & fixade med alla mina nya saker jag fick i tisdags. Pretty nice day.

Idag ska jag luncha med pappsen. Vart? Thai & kinamat is the shit. Såklart ;) Sen ska jag göra lite ärenden på stan, t ex att sätta in pengar på banken. Om det är fint väder kan det vara mysigt att dryga på stan men om vädret ska fortsätta vara som det är nu är det mindre skoj. Det bittraste är dock att jag nu måste betala för bussen, blaj!

Badmintonnerds: ha de nice i Tyskland! Miss me while you're gone ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback