I'm still alive

Jag lever fortfarande - tro det eller ej! Jag vet att det är skumt att jag har bloggat så lite de senaste två dagarna men jag har faktiskt en förklaring: jag har inte haft tid ;)

Igår var det cykelfesten som gällde och jag och Elin, Lizze, Sofia, Jenny, Cassa, Sofie & Erik var i samma lag och var vackert utklädda till pirater med svärd utan spets & fina namn på tröjorna (jag var Scullcrusher ;D). Gick runt till alla de olika stationerna där vi fick göra en massa olika grejer mot ett annat lag: Bönderna. Skoj som fasiken var det även om jag inte blev så full under själva cykelfesten... Men det tog jag igen senare ;D Blev ganska askalas, så att säga, men det var skojigt värre (& längesen). Det tråkiga var att folket inte stannade kvar efter och fortsatte festa & vara trevliga så tillslut var det bara jag, Lizze, Oscar & Clifford kvar. Vi gick in till stan och sen hänkade även Fredrik & Erik på. Kvällen var trevlig även om den inte blev som jag hade tänk mig :) Har inte så mycket bilder, orkade inte ta så många själv men tror att Lizze har flera. Men bjuder på några stycken här i alla fall!


Idag har jag varit hela långa dagen på Rockfestivalen för att jobba där med att riva tält. Joy! Det var varmt och det fanns irriterande människor där men det var rätt skoj ändå, som alltid med det folket (dvs Nea, Alle, Martin & Mattsson). Var dock rätt trötta på skiten i slutet... Men det var värt det om man tänker på "I don't wanna miss a thing" ;)

Nu är jag trött som fasiken och har sinnessjukt ont i mitt knä. Ska bara ringa Elin sen ska jag faktiskt försöka sova för det behöver jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback