it's a hard knock life

Gårdagen var full av saker att göra & hinna med. Först vad jag & Nea på Hemköp där vi ska jobba i sommar, blev dock mindre sugen på att jobba när jag fick reda på vad jag skulle få göra medan alla de andra skulle få vara i kassan - charken. Kul! Eller inte... Men jag kan ju inte precis säga nåt utan le & vara glad att jag har ett jobb även om det inkluderar något som jag hatar: nämligen rått kött. Euuw.

Anyways så var det ju även Flottrace och jag & Nea gick dit en liten stund innan jag skulle börja jobba. Där träffade vi på lite trevligt folk men missade tyvärr de flesta av flottarna. Fick sedan skjuts av Adam in till torget, fast hans bil äger INTE min Eda. No way! ;D Haha...

Efter jobbet drog jag vidare till Snäckan där folk satt och festade & hade det allmänt trevligt. Nice att se & träffa lite folk även om jag inte var på humör. Fucked up igår. Någon gång ska det brista. Skönt att prata av sig med mamma & pappa i alla fall för idag känns det bättre. Får se hur länge det håller den här gången. Det är konstigt egentligen: det är de oväntade som ser & förstår och inte de som man tror ska göra det. Tack.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback