Lite mer bilder

Kan inte sluta tänka på gårdagen, det är helt sinnessjukt vad roligt & minnesvärt det var. Tack alla som tyckte vi hade gjort ett bra jobb ;P Är dock sjukt trött idag (inte många timmar sömn, hehe) och jag har en megastor blåsa på foten, inte konstigt att jag hade ont kan jag säga.

Har fått lite fler bilder både från Jenny & Fredrik. Bjuder på några stycken här, fler läggs in på Bilddagboken när jag får tid. Men redan nu finns en massa bilder uppe!


Ska cykla in till stan för att jobba om bara en liten stund. Orkar verkligen inte idag, vill bara sova. Hehe... Kommer troligtvis att slockna på en sekund när jag kommer hem ikväll. Har redan sovit en liten stund nu på eftermiddagen också, nice.

Kommentarer
Postat av: Josephine

fina bilder =)

Postat av: emelie

hehe, tack :D

2007-06-07 @ 10:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback