midsommar

Har haft fullt upp hela dagen faktiskt så har inte kunnat uppdatera, sorry... Ändå har jag varit vaken sen klockan halv sju. Skjut mig? Ja, tack. Anyways så har vi haft folk hemma som sov över efter att ha firat midsommar med mamma & pappa här igår och sen när de åkt hem så kom sis & Kenty hit på besök. Och mitt i allt detta så har jag försökt packa till Rhodos, dit vi åker redan imorgon.

Gårdagen blev lyckad & mycket trevlig tillslut :) Vi var ett gäng hemma hos Nea, grillade & hade det allmänt trevligt. Kvällens citat, sagt av Henrik: "sex är något av det vackraste som kan hända mellan en människa och en tv". Haha! Lägger in lite bilder om en stund, men så länge kan ni kika inom
Bilddagboken där det finns en hel del bilder.

Vad man än gör så blir det fel fastän det enda man gör är att tänker på allt & ingenting. Blö. Ska sluta tänka överhuvudtaget och skita i allt. Kanske blir bäst. Ibland finns det ingen jag hatar så mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback