midsommarafton

Och det regnar som väntat. Bittert. Är glad nu att jag inte har planerat för att åka ut till en ö och tälta, som vi först pratade om, för jag hade flippat om det regnade hela dagen :P Fast det hade varit jäkligt skoj också men det får vi ta en annan gång!

Istället så ska vi grilla & sådär hemma hos Nea. Vet dock fortfarande inte riktigt vilka vi är men vi är en del och det kommer nog bli trevligt som fasiken :) Var dock sjukt flippig igår när vi typ klockan tio fortfarande inte hade bestämt ett skit, då var jag sugen på att bara skita i allt... Blir bara så trött ibland. Men det blev ju bra tillslut! :D


Kommentarer
Postat av: emelie

glad midsommar! :) vädret i karlshamn är ingen höjdare idag. jag har fått gå ändå till plan c, men jag tror det blir bra! :D jag hoppas ni får det mysigt trots vädret! :D

Postat av: emelie

aaw, tack detsamma! Vi fick det rätt bra trots att man fick sitta inne, hoppas du med hade en trevlig dag/kväll! :)

2007-06-23 @ 08:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback