new stuff

För första gången sen jag startade bloggen (vilket var över ett år sedan) har jag bytt färg på hela bloggen. OH MY GOD! Jag har tagit bort det rosa och bytt till lila. Dels för att det skulle matcha den nya visningsbilden och dels för att det kändes som om det var dags att förnya allt lite. Syns inte förändringen så tryck F5 så syns det lila istället :D Nästa projekt är att byta bilderna där uppe också, men måste först hitta bilder som passar vilket är jag har problem med för tillfället.

Vad tycks, bättre eller sämre?
I like it, nytt är alltid skoj. Kan ju alltid byta tillbaks om jag ångrar mig.
Älskar ju rosa men lila är coolt!

Kommentarer
Postat av: Nea

Det var jättefint, men du är ju rosa ffs ;D

Postat av: emelie

tack! hehe, jag vet :O Men man måste förnya sig & våga släppa taget ibland ;D

2007-06-03 @ 17:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback