Ocean's thirteen

Igår var jag ju i Bromölla och kollade på Ocean's thirteen med Elin & Lizze. Eftersom jag fullkomligt älskar Ocean's eleven och kan se den om & om igen så hade jag höga förväntningar på filmen. Gillade dock tyvärr aldrig tvåan lika mycket även om den med är bra. Själv tycker jag att trean var hur bra som helst, troligtvis även bättre än tvåan!

Håller ju med Moviezine om en 3½ i alla fall, men kanske är den t.o.m. värd en 4. Vet inte riktigt än, men det viktigaste är att den var bra vilket den absolut var. Bra handling, sjukt bra skådespelare, snyggt filmat, roliga kommentarer och smart uttänkt i slutet (som alltid!). Det enda jag tyckte var lite synd var att man inte fick se de olika karaktärerna så mycket i denna filmen, det fanns liksom inte tid till att följa alla för det var så mycket annat som hände.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback