oh yeah

Nu har jag äntligen bytt visningsbild! Har varit trött på den förra ett bra tag nu men inte orkat leta upp & fixa en ny som jag velat ha, men idag har jag haft tid så. Blev en från förra helgen hos Lizze innan vi skulle ut :D Jenny & Lizze är med på en liten hörna men försökte sudda dom lite granna i alla fall, gick väl sådär :P

Annars har det inte hänt så mycket idag. Skönt som fasiken. Har kollat på Legally Blonde, ännu en av alla filmer som man aldrig tröttnar på, och bakat då. Annars har jag mest slappat, tränat & låtit tiden gå. Nu ska jag börja göra mig iordning lite innan jag ska åka och jobba om typ en timme. Tänkte gå till lekplatsen och sen baka chokladbollar idag, hoppas det blir trevligt. Efter jobbet så ska jag hem, byta om lite snabbt och sen köra vidare till Svängsta där det är fest. Nice! :D

Och så knarkar jag den lugna versionen av Cara Mia för tillfället. Sjukt fin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback