on my way

Idag ska jag till Karlskrona för att shoppa en massa tillsammans med Nea, mamma & pappa. Alltid trevligt med lite shopping ;) Dock läste jag i mitt horoskop idag att jag skulle vara försiktig med inköp för det skulle inte löna sig... Ehm, like I care? Jag ska shoppa så mycket som jag hittar nu när jag väl har pengar ;D

Dock är det inget speciellt jag är ute efter, var ju i Kristianstad bara för ett par veckor sedan. Men ska ha lite smink till balen och ett par skor till hade ju inte heller suttit fel. Får väl se vad som finnes! Bye bye, see you later.

Kommentarer
Postat av: emelie

hehe, jag tror du kommer hitta en hel del ändå :D brukar bli så.. att när man inte är ute efter ngt, så hittar med massor =O hehe. hoppas du hade en trevlig dag, emelie :D

Postat av: emelie

mjoo, hittade en del ;) hehe! Ska uppdatera om det snart :D
och tack, hade en mkt trevlig dag :)

2007-06-02 @ 07:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback