Rhodos - here we come!

Rhodos

Imorgon bär det av. Äntligen. Känns dock inte som om det är redan, kan inte förstå att imorgon vid den här tiden är jag på Rhodos. Herregud...

Allt är packat i alla fall och har t.o.m. plats över för nödvändigheter som ska med hem ;) Uppladdad med tidningar, laddat mp3:n med tokmycket musik och lagt ner livsviktiga saker som t ex russin i handbagaget.

En vecka framåt finns jag på ett ställe liknande det på bilden och kommer därför inte att blogga eftersom jag kommer ha det absolutely fabulous. Fatta mycket jag kommer missa i bloggvärlden, kommer ha mycket att ta igen när jag kommer hem ;D Miss me while I'm gone.

Kommentarer
Postat av: Emma

Ha så skoj på Rhodos :)

Postat av: Fräddie

Jaja, du får väl ha det så jävla kul dåda! ;)

2007-06-24 @ 10:57:36
URL: http://sandevarn.blogg.se
Postat av: emelie

Emma & Fräddie: tack, ABSOLUT! :D

2007-07-02 @ 10:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback