road trip

Idag har jag & pappsen varit på Maxi i Ronneby för att köpa ett speciellt mjölkfritt "yoghurt-pulver" som bara finns där. Hur bra som helst; bara till att blanda med vatten så är det färdigt. Ska nämligen ha med mig till Rhodos också så var tvungna att köpa hem ett lager :P

Jag är ganska ful förresten... Jag kan stå & läsa på hur många innehållsförteckningar hur länge som helst bara för att jag tycker det är roligt om jag tål nåt nytt som jag inte upptäckt tidigare. Speciellt om jag är i affärer där jag vanligtvis inte är och de har en massa nya produkter, det är fasiken intressant. Haha! Kul att testa nytt ju, speciellt för min del eftersom det jag kan äta är ganska begränsat. Det som är mjökfritt är det oftast gluten i och vice versa, baah! Men fick i alla fall med mig ett par nya grejer hem ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback