slappdag

Är väldigt behövligt för mig idag. Har inte tagit det lugnt på hur länge som helst nu så denna dag ska jag inte göra något av betydelse utan bara vara. Mitt knä behöver dessutom vila eftersom det är fucked up p.g.a. att jag har gått så mycket de senaste dagarna och jag vill gärna kunna gå en massa imorgon ;P

Blev inget bakande, för inget verkade roligt att baka. Blö. Istället har jag pratat med Elin i telefon, sis har varit här på besök, solat, målat naglarna & suttit här. Somnade fasiken klockan kvart över åtta igår med så jag känner mig rätt pigg idag i alla fall ;D

Nu tänkte jag snart göra mig lite lunch. Problemet är att jag fortfarande inte är sugen på nåt förutom thaimat, frukt & tacos. Jag är skum, jag som älskar all mat. Haha! Men nåt lockande ska jag förhoppningsvis hitta. Sen tänkte jag lägga mig i soffan & kolla på nån bra film. Nice. See you later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback