stressad anyone?

Var inne på iFORM.se och hittade en lista på tecken på stress:

- du blir lättare irriterad.

- du gör fel, som du vanligtvis inte gör.

- du glömmer fler saker.

- du har mindre energi än vanligt.

- du måste plötsligt göra en extra insats, när du löser uppgifter som tidigare var rutin och löste sig utan problem.

- du har svårare att somna.

- du vaknar flera gånger under natten.

- du vaknar tidigare än du brukar.

- dina tankar kretsar kring problem istället för lösningar.

- du har inte lust att göra något längre och tycker inte att saker och ting är lika roliga som tidigare.
- du har oftare huvudvärk eller magproblem.

- du blir ofta missförstådd - eller så förstår sig ingen på dig alls.

Tre av dom är klockrena och några andra relativa. Men hey, jag har kanske varit lite smått stressad den senaste tiden? Maybe, har ju haft en hel del för mig de senaste veckorna... Hoppas jag kan lugna ner mig nu efter studenten i alla fall och slippa allt illamående & vakna tidigt. Vill vara fit for fight i sommar & allt som händer ju ;)


Kommentarer
Postat av: emelie

mjoo, verkligen... Det var flera som stämde lite på mig med, men de 3 var liksom klockrena :P Vi får ta tag i våra liv nu ;)

2005-07-02 @ 07:33:56
Postat av: elin

det var nog fanken en 5-6 stycken som var klockrena på mig :S men det märks ju inte iaf... jisses emelie vi får ta o skärpa oss :)

2007-06-17 @ 22:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback