Sweden rock

Gårdagen som spenderades på Rockfestivalen i lilla Norje tillsammans med Nea, Alle, Martin & Mattsson var riktigt rolig. Själv har jag aldrig varit där, varken inne eller ute, men det var skoj som fasiken. Vi ska ju jobba där imorgon så vi kom in "gratis", så att säga, men våra fina backstage-pass :P Först satt vi på stranden och drack (förutom jag, mådde illa som fasiken) innan vi gick in till festivalen. Blev kallad gluten & låtsasfru hela kvällen, haha. Det är tydligen mycket fascinerande att jag är glutenallergiker ;D

Tillsist såg vi ju såklart Aerosmith! Har tyvärr inte hört så många låtar med dom men allt jag hörde tycker jag var bra. Den enda låt som jag verkligen ville höra var I don't wanna miss a thing och den missade vi då verkligen inte. Helt underbar känsla!

Lite bilder finns på
Bilddagboken som vanligt ;) Den uppdateras flitigt nu för tiden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback