this is the day

Herregud, kan inte förstå att denna dagen är här. Baldagen. Det är något man väntat på att ska komma längre fram och så helt plötsligt är det idag. Känns lite overkligt. Är spänd, förväntansfull & lite orolig men jag tror (& hoppas) att det kommer bli en toppendag! För så som man har fixat och lagt ner pengar för denna enda dagen så får det fasiken bli lyckat också ;)

Lyckades somna redan klockan nio igårkväll. Vaknade dock redan tjugo över sex men fick i alla fall nio timmars sömn. Nu är det bara att hoppas att jag är pigg all night long... Sis kommer hit vid elvatiden för att hjälpa mig med allt men innan dess tänkte jag passa på att träna, måla naglarna (orkade aldrig igår) och ta en riktigt lång dusch. Sen när hon kommer så blir det håruppsättning, sminkning & allmänt fixande.

Känns skönt att jag inte har några tider att passa för håruppsättning utan bara kan vara hemma hela dagen ända tills min dejt Pelle hämtar mig vid typ klockan tre. Jag ska bli så fin, så fin... Wish me luck!


Kommentarer
Postat av: Fräddie

Woo! grattis till 9 timmars sömn, en annan somnade vid 6 (på morgonen :P) och vaknade 9!

Postat av: emelie

bittert... & va fan somnade du inte förrän 6 för? :P

2007-06-05 @ 09:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback