Tjejsnack v. 24 - fotografering

Har du någon vanlig kamera? Vilken sort? Om inte, vill du ha någon speciell?
har en vanlig digitalkamera, från Olympus. Vill sjukt gärna ha en riktig systemkamera, så det ska jag spara till efter Rhodos.
Har du/vill du ha en mobilkamera och vid vilka tillfällen använder/skulle du använt den?
har en mobilkamera men använder den i princip aldrig. Blir ju inte bra bilder så använder hellre min vanliga, som jag typ alltid har med mig.
Gillar du att fotografera? Vad? Om inte, varför?
oh yes, I like it a lot. Oftast jag som håller i kameran & fotar det mesta i min närhet.
Gillar du att stå framför kameran? Varför/Varför inte?
ja, på mina villkor.
Vad fotograferade du senast?
på cykelfesten. Blev inget fotande igår men i vanliga fall tar jag nog kort varje dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback