tomorrow is the day

Sjung om studentens lyckliga dar... Imorgon tar jag studenten. Ja, JAG! Herregud vad tiden går snabbt. Nu har jag redan gått tre händelserika år på gymnasiet. Å ena sidan känns det som om det var igår jag hade min första dag på Väggaskolan men å andra sidan känns det som om jag har gått på den skolan i en evighet. Både otroligt skönt att lämna skiten samtidigt som det kommer att bryta många andra positiva saker i livet. Jag hoppas på det bästa. Mycket har i alla fall hänt under dessa tre åren och en del går väl att sammanfatta med ett citat ur en Bob Marley-låt: good friends we have, good friends we have lost, along the way. I det stora hela har jag med mig både bra & dåliga erfarenheter och många roliga minnen. The best days of my life, än så länge i alla fall.

Morgondagen kommer ha ett fullspäckat schema och jag kommer förhoppningsvis inte blogga någonting ;) Skäll på mig i så fall, för det betyder att det är illa med mig... Haha. Skoj som fasiken ska jag ha och jag hoppas att alla andra studenter har det också! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback