yesterday

outfit 

Gårdagen var en trevlig dag. Först jag jag i Karlskroowna hela dagen tillsammans med Nea, mamma & pappa. Detta inhandlades, alltsammans för nästan 1000 kronor:
- en svart klänning med fjärilar på från H&M.
- ett par skor från Esprit.
- en ljusgul kofta (blev helt kär!) från Gina Tricot.
- smink till balen.

Kanske lägger upp lite bilder sen, om jag orkar dvs. Hehe. Är nöjd som fasiken med allt i alla fall, ska bara fixa till kläderna lite så är det perfekt! Eller tjaa, mamma rättare sagt ;)

På kvällen igår var det fest som gällde. Först förfest hos Ida med tjejerna, Fredrik & Wennstig och sen utgång på Lorden. Min outfit för kvällen ser ni ovan: klänning & pumps. Aningen kort kanske men det funkade ;D Bilderna från gårdagen finns på Jennys kamera denna gång så laddar upp de när jag fått dom från henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback