Zzz...

Hur trött får man vara? Nu har jag ändå varit ledig i en vecka, haha! Jag har i och för sig börjat jobba nu de senaste två dagarna men det har ju bara varit tre timmar per dag och det borde inte vara särskilt uttröttande. Förutom för min rygg då, om jag har ont efter bara tre timmar undrar jag vad jag har efter nio... Men men, ska inte klaga! För övrigt så är jag nöjd med jobbet och att jag ska vara i charken för det är riktigt skoj plus att det är trevligt folk där. Snart är jag nog mästare på alla slags olika skinkor, fisk & korvar ;D

Somnade inte särskilt tidigt igår ändå sen så det tillhör dagens plan att göra det. Men först ska jag in till stan; handla med mamma & pappa och fixa biljetter till The Ark som kommer hit på Östersjöfestivalen. Och förresten så fick jag bra jobbtider under festivalen: bara torsdagen till klockan tre och fredagen till halv åtta. Helt okej! :D

Kommentarer
Postat av: Nea

Jag kommer dööö ;(

Postat av: emelie

nejdå, det blir bra gumman :) tänk på pengarna, du får mer cash än mig!

2007-06-20 @ 16:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback